– usługa transportowa motocykla i bagażu (od 370 – 590 euro) – szczegóły poniżej
– Fun race – 25 euro
– nocleg w hotelu przy morzu (cena z dobę: 35€/1os – pokój 2-osobowy lub 55€ pokój 1 osobowy)
– nocleg w hotelu przy torze (cena 55 euro/noc 1 osoba w pokoju 2-osobowym)
– indywidualne szkolenie z instruktorem
– koszulka MRR2018 – 15 euro/65 PLN
Cena obejmuje:
– treningi na torze i pomiar czasu (7 sesji/dzień)
– napoje i przekąski
– wsparcie merytoryczne (instruktorzy, mechanicy)
– polską obsługę
– niesamowita atmosfera rodem z MotoGP
– niezapomniane wrażenia
Wymagane dokumenty:
– Ubezpieczenie od kosztów leczenia
Wypełnienie formularza to tylko informacja dla nas.
Do niczego Was nie zobowiązuje.
BRAK MIEJSC
Treningi przeznaczone są dla każdego kto kocha motocykle. Oferujemy 4 kategorie zaawansowania. Od grupy turystycznej/amatorskiej po grupę mistrzowską. Treningi mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa uczestników na drodze poprzez doszkalanie techniki jazdy w warunkach bezpiecznych/torowych.
Grupy zaawansowania (poziom umiejętności)
D – turystyczna/amatorska
C – amatorska sportowa
B – sportowa treningowa
A – zawodowa
CENA USŁUGI TRANSPORTOWEJ:
Typ 1 – 370€ – moto sport + 2 koła + kombi + kask + walizka duża (lub torba podróżna) zamienna na skrzynie narzędziowa typu „Stanley” o wymiarach max 80x50x50
Typ 2 – 450€ – moto turystyk mały (naked, VFR 800, F800, Bandit, FZ1, Speed Triple, + bagaże jak wyżej
Typ 3 – 590€ – moto turystyk duży (HD, GoldWing, K1600, GS 1200) + bagaże jak wyżej
Dodatkowy bagaż stawka 0,2 €/1 dm3
Jeśli nie jesteście pewni co do ceny za transport Waszego motocykla napiszcie do nas podając wymiary:
szerokośćw najszerszym miejscu bez kierownicy,
długośćcałkowita na wysokości osi wraz z pełnymi kołami,
wysokośćpo zdemontowaniu szyby i kufra
na adres artur@motorraid.pl
Gdzie i kiedy dostarczyć/odebrać motocykl i bagaże?
DOSTARCZYĆ: do 02.10.2018 (wtorek) – WROCŁAW LUB WARSZAWA
ODEBRAĆ: od 25.10.2018 (czwartek) – WROCŁAW LUB WARSZAWA
UWAGA : NIE ORGANIZUJEMY PRZELOTU ANI DOJAZDU NA TOR
Pomagamy w łączeniu w grupy uczestników wynajmujących samochody z wypożyczalni.
W celu rezerwacji gwarantującej powyższe ceny prosimy o wypełnienie zgłoszenia oraz wpłatę zaliczki 250€ w przypadku opcji z transportem lub 150€ za samą imprezę na torze.
Zaliczki podlegają zwrotowi przy rezygnacji na co najmniej 45 dni przed imprezą bez konieczności podania przyczyn. Po tym terminie wyłącznie w wypadkach losowych.
Tor ma 4428 metrów długości, ruch po torze odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najdłuższa prosta ma 607 metrów. Tor wyścigowy ma pięć zakrętów w lewo i osiem zakrętów w prawo, na każdym z nich zanotowano rekordy prędkości.
Licząc od startu na pierwszym dość ostrym zakręcie zanotowano maksymalną prędkość 95 kilometrów na godzinę, kolejny ostry zakręt to 76 kilometrów na godzinę, zaraz po nim następuje delikatny zakręt, na którym rekordziści osiągają aż 156 kilometrów na godzinę, co wydaje się być zawrotną prędkością. Jednak to nie wszystko, czwarty zakręt, najłagodniejszy to 165 kilometrów na godzinę, piąty trochę ostrzejszy, 130 kilometrów na godzinę.
Prawie w połowie dystansu, na szóstym, dość ostrym zakręcie odnotowano 77 kilometrów na godzinę. Jeśli poprzednie prędkości potrafiły walić z nóg, prędkość na siódmym zakręcie postawi kropkę nad i bowiem osiągnięto tutaj 170 kilometrów na godzinę.
Ósmy zakręt był już świadkiem delikatniejszych prędkości, bo zaledwie 139 kilometrów na godzinę. Dziewiąty zakręt należy do tych ostrzejszych, osiągnięto tutaj równo 100 kilometrów na godzinę, dziesiąty, mimo prawie kąta prostego, to rekordowo 115 kilometrów na godzinę. Jedenasty zakręt znowu delikatniejszy i od razu wyższa prędkość, osiągająca 160 kilometrów na godzinę. Przedostatni zakręt, bardzo delikatny to rekord 180 kilometrów na godzinę. Ostatni bardzo ostry to zaledwie 77 kilometrów na godzinę.
W opisie testów tor przedstawiono go jako tor o średniej trudności, posiadający jednak osiem stref mocnego hamowania. Policzono, że 23 procent czasu jednego okrążenia, to czas spędzony na hamowaniu.
Dwa zakręty, pierwszy i szósty, są bardzo wymagające pod względem hamowania. Nic dziwnego, po długich prostych, na których osiąga się, w wypadku pierwszego zakrętu średnio 276 kilometrów na godzinę, w wypadku szóstego 286 kilometrów na godzinę, trzeba wyhamować do prędkości poniżej 100 kilometrów na godzinę. W obu wypadkach czas hamowania wynosi około pięciu sekund, natomiast droga hamowania wynosi, na pierwszym zakręcie 223 metrów, na szóstym, 243 metry.
Na torze Circuito Permanente de Jerez panują bardzo dobre warunki atmosferyczne, rzadko kiedy zdarza się, aby kierowcy narzekali na pogodę
W dniach 08-15 października 2017 byliśmy w Portugalii i Hiszpanii. Zwiedziliśmy kawał kraju, liczniki wskazywały 2400km więcej niż w dniu wyjazdu, potrenowaliśmy na wspaniałym torze MotoGP Jerez, opaliliśmy się, najedliśmy i zgubiliśmy dokumenty 🙂 Działo się na prawdę sporo … z co dokładnie? Poczytajcie … klik w obrazek i jesteście w naszej bajce 🙂 Miłego….
Sprzedanych miejsc: 80% Termin: 30-31 lipca 2018 – sesja 2 dniowa Autodrom MOST Zapraszamy do wspólnego wyjazdu i wzięcia udziału w treningach na obiekcie, na którym odbywają się Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski – Autodrom Most. To miejsce nie pozostawiające obojętności. Ten tor albo się kocha albo nienawidzi. Bardzo techniczny już od pierwszego zakrętu. Duże prędkości,…
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZamknijDowiedz się więcej